본문 바로가기
취미/음악

Old Love - Eric Clapton

by Xeno君 2008. 7. 12.
 
Eric Clapton & Friends - Benefit for the Crossroads 中


Eric Clapton - Old Love

I can feel your body
나는 당신을 느낄수 있어요.
When I'm lying in bed
내가 잠자리에 들 때
There's too much confusion
너무나 많은 것들이 혼란스러워
Going around through my head
내 머리 속을 휘저어 놓네요.

And it makes me so angry
나를 너무 화나게 합니다.
To know that the flame still burns
그 불꽃이 아직도 나를 태우고 있단 것을 알기에

Why can't I get over?
왜 나는 극복하지 못할까요?

When will I ever learn?
언제쯤 나는 깨달을 수 있을까요?

Old love, leave me alone
옛 사랑이여, 나를 홀로 떠나게 해주세요.
Old love, go on home
옛 사랑이여, 집으로 돌아가세요.

I can see your face
당신의 얼굴을 볼 수 있지만
But I know that it's not real
현실이 아니란 것은 알고 있습니다.

It's just an illusion
내가 예전에 느끼곤 했던 것들로 인한
Caused by how I used to feel
그저 환상일 뿐.

And it makes me so angry
나를 너무 화나게 합니다.
To know that the flame will always burn
그 불꽃이 아직도 나를 태우고 있단 것을 알기에
I'll never get over
난 결코 극복하지 못할 겁니다.
I know now that I'll never learn
언제까지고 나는 깨닫지 못하겠죠.

Old love, leave me alone
옛 사랑이여, 나를 홀로 떠나게 해주세요.
Old love, go on home
옛 사랑이여, 집으로 돌아가세요.


'취미 > 음악' 카테고리의 다른 글

Tears In Heaven - Eric Clapton  (4) 2008.08.02
River of Tears - Eric Clapton  (2) 2008.07.18
Little Wing - Eric Clapton  (0) 2008.07.06
Change The World - Eric Clapton  (0) 2008.07.02
Layla - Eric Clapton  (0) 2008.06.28